News powiązane z Polska Izba Handlu
Ponad 80 proc. palaczy chce wiedzieć o mniej szkodliwych produktach tytoniowych. Zgodnie z prawem nie mogą być o tym informowani
Trwają prace nad projektem przepisów ograniczających sprzedaż alkoholu. Budżet państwa może stracić miliardy złotych
Deflacja niekorzystnie wpływa na handel. Mniejsze sklepy będą się łączyć w sieci lub grupy zakupowe
Projekt nowej ustawy tytoniowej jest opóźniony o dwa lata. Może to spowodować braki w zaopatrzeniu i wzrost szarej strefy
Nasila się dyskryminacja polskich pracowników w Europie. Tracą na tym także firmy ich zatrudniające
Przejęcie Reala przez Auchan nie zagrozi mniejszym sklepom. Bardziej powinny się one bać dyskontów
2014 rok to kolejne upadki małych sklepów
24 tysiące polskich firm świadczy usługi za granicą. Dla budżetu to kilka miliardów zysku rocznie
Polska Izba Handlu obawia się lawinowego wzrostu kradzieży po planowanym podniesieniu granicy wykroczenia za kradzież do 1000 zł
To będzie trudny rok dla handlu. Najwięcej stracą najmniejsze sklepy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Patronaty medialne
Obsługa konferencji prasowych oraz innych wydarzeń
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej, nawet najbardziej wymagającej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Usługi
Korzystaj z bezpłatnych funkcjonalności serwisu Newserii
Już dziś połącz się z liderami opinii publicznej dzięki usłudze „Biuro prasowe”. Uruchom ją, aby móc bezpłatnie publikować informacje prasowe na stronach Newserii. Uzyskaj dostęp do dziennikarzy, blogerów, stron internetowych, sieci społecznościowych, dzięki którym dotrzesz ze Swoimi informacjami do odbiorców docelowych.
Usługę można aktywować w panelu użytkownika po zarejestrowaniu się w serwisie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.