News powiązane z Ryszard Tomaszewski

2013-05-20 | 06:43
Przemysł spożywczy
Tesco rozpoczęło eksport polskich produktów do Chin. M.in. słodyczy i gotowych potraw News powiązane z Ryszard Tomaszewski

Tesco rozpoczęło eksport polskich produktów do Chin. M.in. słodyczy i gotowych potraw

Tesco rozpoczęło eksport polskich produktów do Chin. Jak podkreśla prezes Ryszard Tomaszewski, to dopiero początki sprzedaży na tym bardzo obiecującym rynku. Firma eksportuje głównie produkty marki własnej oraz artykuły znanych polskich producentów.
więcej
2013-05-17 | 06:37
Przemysł spożywczy
Do końca roku Tesco uruchomi zakupy przez internet w 16 polskich miastach

Do końca roku Tesco uruchomi zakupy przez internet w 16 polskich miastach

Sprzedaż w Tesco rośnie, również przez internet. Po roku od uruchomienia serwisu online sieć posiada 14 oddziałów w ośmiu polskich miastach. Plan na ten rok obejmuje uruchomienie sklepów w kolejnych ośmiu miastach. Zdaniem prezesa Tesco Polska Ryszarda Tomaszewskiego, ten kanał sprzedaży, również w przypadku żywności, będzie zyskiwał na popularności.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych oraz innych wydarzeń

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej, nawet najbardziej wymagającej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

 

Usługi

Korzystaj z bezpłatnych funkcjonalności serwisu Newserii

Już dziś połącz się z liderami opinii publicznej dzięki usłudze „Biuro prasowe”. Uruchom ją, aby móc bezpłatnie publikować informacje prasowe na stronach Newserii. Uzyskaj dostęp do dziennikarzy, blogerów, stron internetowych, sieci społecznościowych, dzięki którym dotrzesz ze Swoimi informacjami do odbiorców docelowych.

Usługę można aktywować w panelu użytkownika po zarejestrowaniu się w serwisie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.