News powiązane z gry wideo
Nadmierny kontakt dziecka z urządzeniami cyfrowymi negatywnie wpływa na rozwój mózgu. Mogą się pojawić problemy z opanowaniem mowy, kontrolą emocji i koncentracją
Wartość rynku gier mobilnych stale rośnie. W 2017 roku ma wynieść ponad 46 mld dol.
Tate Multimedia pracuje nad trzema grami. Polski producent chce zdobyć rynki chiński i amerykański
Dzieci ogromną siłą konsumencką. Dysponują budżetem o wartości 5 mld zł
Światowy rynek gier komputerowych wart ponad 90 mld dolarów. Polska 19. w globalnym rankingu
Gry cyfrowe będą jednym z prezentowych hitów. Taki upominek zamierza kupić prawie jedna piąta Polaków
Wyniki spółek IT: CD Projekt zarobił krocie na „Wiedźminie”, dla Asseco lepszy powinien być przyszły rok
CI Games stawia na rynek amerykański. „Sniper Ghost Warrior 3” będzie dystrybuowany przez spółkę samodzielnie
CDP.pl za trzy lata planuje być liderem sprzedaży online w kategorii kultura i rozrywka. Chce wyprzedzić Empik i Merlina
Rodzice nie powinni bać się gier komputerowych. W wyborze odpowiedniej gry dla ich dziecka pomaga m.in. system PEGI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Patronaty medialne
Obsługa konferencji prasowych oraz innych wydarzeń
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej, nawet najbardziej wymagającej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Usługi
Korzystaj z bezpłatnych funkcjonalności serwisu Newserii
Już dziś połącz się z liderami opinii publicznej dzięki usłudze „Biuro prasowe”. Uruchom ją, aby móc bezpłatnie publikować informacje prasowe na stronach Newserii. Uzyskaj dostęp do dziennikarzy, blogerów, stron internetowych, sieci społecznościowych, dzięki którym dotrzesz ze Swoimi informacjami do odbiorców docelowych.
Usługę można aktywować w panelu użytkownika po zarejestrowaniu się w serwisie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.