News powiązane z infolinia

2016-05-16 | 06:45
Ubezpieczenia
Ubezpieczyciele chcą komunikować się z klientami online. Pod względem stopnia cyfryzacji relacji z klientem dogonią banki za 5–7 lat News powiązane z infolinia

Ubezpieczyciele chcą komunikować się z klientami online. Pod względem stopnia cyfryzacji relacji z klientem dogonią banki za 5–7 lat

Niespełna co ósmy Polak posługujący się internetem korzysta z urządzeń cyfrowych w celu kontaktu z ubezpieczycielem. Ponad połowa uważa jednak, że takie rozwiązanie byłoby przydatne. Relacje ubezpieczyciel–ubezpieczony będą stopniowo przechodzi do sfery cyfrowej. Tym bardziej że badania KPMG wykazały, że 92 proc. konsumentów cyfrowych korzysta z różnych form ubezpieczenia. Agenda cyfrowa w tej branży stanie się jednak normą dopiero po 2020 roku.
więcej
2016-04-04 | 06:50
Konsument
Poczta Polska angażuje się w program „Rodzina 500 plus”. Świadczenia doręczy do domu lub na konto

Poczta Polska angażuje się w program „Rodzina 500 plus”. Świadczenia doręczy do domu lub na konto

Poczta Polska będzie wspierać Ministerstwo Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej i jednostki samorządowe w obsłudze programu „Rodzina 500 plus”. Beneficjenci programu mogą złożyć wniosek w placówce pocztowej lub za pośrednictwem listonosza. Pracownicy poczty będą też dostarczać decyzje administracyjne ws. przyznania świadczeń, a także w razie potrzeby mogą dostarczać comiesięczne świadczenia. Dla rodzin, które chcą odkładać otrzymywane 500 zł na przyszłość, Poczta Polska przygotowała produkty oszczędnościowo-depozytowe.
więcej
2012-10-25 | 13:26
IT i technologie
Wirtualny doradca pięć razy tańszy niż tradycyjne biuro obsługi klienta

Wirtualny doradca pięć razy tańszy niż tradycyjne biuro obsługi klienta

Mogą pracować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodni, w dodatku nie chorują i nie potrzebują urlopu – wirtualni doradcy coraz częściej zastępują tradycyjną infolinię. W Polsce wdrożono do tej pory 100 takich projektów, a ich liczba rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Przedsiębiorców mogą skusić realne oszczędności. Koszt rozmowy z tzw. czatbotem jest nawet pięć razy niższy niż tradycyjnej rozmowy – wynika z szacunków firmy Stanusch Technologies, jednego ze światowych liderów na tym rynku.
więcej
2012-10-25 | 13:25
IT i technologie
Za 8 lat połowa rozmów na infoliniach z tzw. czatbotem zamiast konsultanta

Za 8 lat połowa rozmów na infoliniach z tzw. czatbotem zamiast konsultanta

– Jednym z motorów napędowych światowej gospodarki jest internet, który już zdążył zrewolucjonizować wiele procesów, jakie na światowych rynkach się odbywają – uważa Sebastian Kulczyk, inwestor Stanusch Technologies. To tłumaczy, jego zdaniem, dlaczego rynek tzw. czatbotów rośnie w tak szybkim tempie. Według szacunków firmy do 2020 roku połowa rozmów na infoliniach będzie obsługiwana przez maszynę.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych oraz innych wydarzeń

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej, nawet najbardziej wymagającej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

 

Usługi

Korzystaj z bezpłatnych funkcjonalności serwisu Newserii

Już dziś połącz się z liderami opinii publicznej dzięki usłudze „Biuro prasowe”. Uruchom ją, aby móc bezpłatnie publikować informacje prasowe na stronach Newserii. Uzyskaj dostęp do dziennikarzy, blogerów, stron internetowych, sieci społecznościowych, dzięki którym dotrzesz ze Swoimi informacjami do odbiorców docelowych.

Usługę można aktywować w panelu użytkownika po zarejestrowaniu się w serwisie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.