News powiązane z samochód elektryczny
Nowe elektryki stanowią kilka procent sprzedawanych w Polsce aut. W niektórych krajach UE to nawet 40 proc.
Silnik w piaście koła może przyspieszyć rozwój branży samochodów elektrycznych. Poprawi własności jezdne i zapewni więcej miejsca na baterie
W ustawie o elektromobilności zabrakło zachęt dla klasycznych hybryd. Bez nich trudno będzie osiągnąć cel miliona aut elektrycznych w 2025 roku
Wynalazek polskiego naukowca zrewolucjonizuje rynek klimatyzacji w budynkach. Pomoże też zwiększyć zasięg samochodów elektrycznych
Branża motoryzacyjna coraz mocniej skupia się na środowisku. Największe koncerny stawiają na sprzedaż samochodów elektrycznych i niskoemisyjnych
Pierwsze polskie samochody elektryczne mogą trafić na ulice już w przyszłym roku. Auto będzie kosztować 40–50 tys. zł
Pierwsze polskie samochody elektryczne mogą trafić na ulice już w 2018 roku. Projekt wchodzi w etap realizacji
Prezes Toyota Motor Europe: Auta elektryczne przyszłością miast. Na dalsze trasy auta napędzane ogniwami paliwowymi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Patronaty medialne
Obsługa konferencji prasowych oraz innych wydarzeń
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej, nawet najbardziej wymagającej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Usługi
Korzystaj z bezpłatnych funkcjonalności serwisu Newserii
Już dziś połącz się z liderami opinii publicznej dzięki usłudze „Biuro prasowe”. Uruchom ją, aby móc bezpłatnie publikować informacje prasowe na stronach Newserii. Uzyskaj dostęp do dziennikarzy, blogerów, stron internetowych, sieci społecznościowych, dzięki którym dotrzesz ze Swoimi informacjami do odbiorców docelowych.
Usługę można aktywować w panelu użytkownika po zarejestrowaniu się w serwisie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.